Produktu eta zerbitzu berriak merkaturatzea da edozein enpresaren funtsezko jardueretako bat. Saioan, produktu berriak merkaturatzeko hurbileko esperientzia batzuei buruz hitz egingo dugu, eta esperientzia horiei buruz zer aplika dezakegun. Produktua merkaturatu aurretik zer erabaki hartu behar diren, jaurtiketa nola planifikatu eta merkaturatze-fasean nola zuzendu azalduko dugu.
Saioaren edukiak:
- Sarrera: balioa sortu eta harrapatu
- Balioa sortu
- Bezeroak nola erabakitzen duen
- Balioa harrapatu
- Produktu berriak merkaturatzeko antolatzea
- Nola merkaturatzen den produktu edo berrikuntza disruptibo bat.
Hidazlea
Iñigo Irizar
Enpresa zientzietan lizentziatua (Deustuko Unibertsitatea), MBA (IESE, Bartzelona) eta estrategiako eta berrikuntzako espezialista MITen (Boston, US). 30 urtetik gorako esperientzia profesionala du, eta freelance gisa aritzen da sektore eta tamaina guztietako enpresen zerbitzuan. Berrikuntzako aditua da EICn eta EISMEAn, Europako Batzordearen Horizonte Europa programan.