Kalitatezko zerbitzua eskaintzeko giza baliabideetan, marketinean, bezero berrietan, berrikuntzan, prozesuetan eta eragiketetan inbertitzen dugunak eragin negatiboa izan dezake enpresako pertsonen artean gatazkarik izanez gero. Bezero garrantzitsu bat haserretu egin daiteke, publizitate-kanpaina batek porrot egin dezake arreta txarragatik, edo sailen edo lankideen artean komunikazio- eta lankidetza-arazoak egon daitezke. Gatazkek negozioaren errendimenduari eta errentagarritasunari eragiten diote, eta horregatik atzeman, konpondu eta prebenitu egin behar dira. Saio honetan, horretarako giltzarriak eta funtsezko ikuspegiak aurkezten dira.
Saioaren edukia:
- Bestearen eta zeure buruaren kudeaketa psikologikoa
- Bitartekotza-metodo hibridoa
- Gatazkak konpontzeko Harvard prozesua
- Taktika eta tipo psikologikoak gatazka batean
Hizlaria
Asier de Artaza
Enpresa eta Marketing-ean lizentziatua (Hertfordshire-ko Unibertsitatean), Psikologia karrera eginda dauka ere. Master eta graduondo anitz ditu: Enpresen aholkularitzan, Marketin Digitalean, Merkataritza-Bitartekaritzan eta Coaching For Managers-ean. Madrilen IE, ESIC eta EOI-ko irakaslea. Front office-n lan egina du merkataritza postuetatik administrazio-kontseiluko postuetaraino. Gaur egun, exekutiboei egoera konplexuen lidergoan laguntzea du ardatz eta zuzendu egiten du www.yesmanagement.es.