Negoziazioa ez da prozesu bat. Prozesuaren zein zati da erronka nagusia zure erakundean?
Negoziazioan joerak ikusiko ditugu, pertsonan nola zentratu eta ez gaian bakarrik. Gainera, honako galdera hauei erantzungo diegu: Berritu al daiteke negoziazio-prozesuan?, ba al dago elkarrizketen interes eta kezka hobeak enpatizatzeko eta/edo ezagutzeko sistemarik?, nola azaldu daiteke lankidetza-proposamen bat?, gauza bera al da adostea eta onartzea?, zein izango dira egoerarik txarrenak?, zer teknika erabili behar dira behar bezala erantzuteko?, zer gertatzen da konpromisoak betetzen ez badira?…
Galdera hauei eta interesatzen zaizkizun beste batzuei lanaldi honetan erantzungo zaie.
Edukiak:
- Enpresa-negoziazioaren joerak eta haren gakoak.
- Gaiak eta pertsonak, lehentasunak negoziazioan.
- Erosleak.
- Negoziatzeko moduak.
- Orokanalitatea eta horrek negoziazioan duen eragin psikologikoa.
- Akordioak eta ez betetzearen kostua.
Hidazlea
Ana Blanco
Deustuko Unibertsitatean Filosofia eta Hezkuntza Zientzietan lizentziatua, Psikologia espezialitatea, diziplina anitzeko taldeen zuzendari komertziala eta delegatua, bere ibilbide profesional guztia komertzializazioan zentratuta egon da 20 urtez, eta, 2000. urtetik, Grupo Bentas enpresaren bazkide fundatzailea, espezialista prestatzaileak, salmentaren taktikak eta teknikak transmititzen, enpresa-, zerbitzu- eta industria-sektore guztietan.