Bezeroak izan behar dira, gure erakundeko pertsona guztiekin batera, gure estrategiaren ardatz nagusi. Enpresak beste erakunde lehiakide batzuekin alderatuta bezeroari eskain diezaiokeen balio bereizgarria izango da lehia abantailaren oinarri. Bezeroarengana bideratutako kultura sortzea eta garatzea, gure enpresa bereizteko ezinbesteko baldintza da hori lortzeko.
Jardunaldi birtual horretan, kontzeptu eta tresna batzuk eskainiko dira, bezeroari zuzendutako kultura lortzeko eta bezeroen kudeaketa aktiboa eta sistematikoa eta gure proiektuekiko lotura egiteko.
Saioaren edukia:
- Bezeroen kudeaketa lan kolektibo gisa.
- Bezeroei entzutea eta haiek ezagutzea.
- Bezeroen kudeaketa sistematikoa.
- Bezeroak gure proiektuekin lotzea
Hizlaria
Esteban Vicente
ASV Consulting enpresako bazkide zuzendaria da (1992). Pertsonen Garapenean (hautespena, prestakuntza, diagnostikoa, lidergoa, bezeroenganantz orientatzea eta lorpenetarantz orientatzea) espezializatutako psikologo aholkularia da. Microeconomics of Competitiveness (Orkestra-Harvard) graduatua. ETEen zuzendaritza eta kudeaketan graduatua (INSIDE, U. Deusto). AEU-Amerika Erdialdeko Unibertsitateko irakaslea. Eta Deusto Business School eskolan irakaslea da.