Bezeroak izan behar dira, gure erakundeko pertsona guztiekin batera, gure estrategiaren ardatz nagusi. Enpresak beste erakunde lehiakide batzuekin alderatuta bezeroari eskain diezaiokeen balio bereizgarria izango da lehia abantailaren oinarri. Bezeroarengana bideratutako kultura sortzea eta garatzea, gure enpresa bereizteko ezinbesteko baldintza da hori lortzeko. Eusko Jaurlaritzak euskal enpresen berrikuntza estrategia indartu nahi du, eta, horretarako, SPRIk eta EUSKALITek arlo horretan laguntzak eskaintzeko ekimenak lantzen dituzte. Innobideak Prestakuntza programaren barruan, ezinbestekotzat hartu den modulua diseinatu da, enpresek beren bezeroak kudeatzeko prozesua nola hurbiltzen duten hausnartzeko.
Jardunaldi birtual honetan, zenbait ideia emango dira beharrezko kultura lortzeko eta bezeroen kudeaketa aktiboa eta sistematikoa eta gure proiektuekiko lotura egiteko.
Saioaren edukia
- Bezeroen kudeaketa lan kolektibo gisa.
• Bezeroei entzutea eta haiek ezagutzea.
• Bezeroen kudeaketa sistematikoa.
• Bezeroak gure proiektuekin lotzea.
Bideratzailea
Esteban Vicente
ASV Consulting enpresako bazkide zuzendaria da (1992). Pertsonen Garapenean (hautespena, prestakuntza, diagnostikoa, lidergoa, bezeroenganantz orientatzea eta lorpenetarantz orientatzea) espezializatutako psikologo aholkularia da. Microeconomics of Competitiveness (Orkestra-Harvard) graduatua. ETEen zuzendaritza eta kudeaketan graduatua (INSIDE, U. Deusto). AEU-Amerika Erdialdeko Unibertsitateko irakaslea. Eta Deusto Business School eskolan irakaslea da.
Euskalit-ek koordinatua.